angielski (+48) 601 476 188 | niemiecki (+48) 501 051 730 biuro@btcentrum.pl

o nas

Biuro Tłumaczeń Wrocław – Tłumacz Przysięgły języka Angielskiego i Niemieckiego

Magdalena Moroń

tłumacz przysięgły języka angielskiego (TP/65/13)

magdalena@btcentrum.pl
tel: 601 47 61 88

Jestem absolwentką filologii angielskiej i tłumaczem przysięgłym języka angielskiego.
Prowadzę działalność gospodarczą jako tłumacz od roku 1996. Sfera moich zainteresowań i specjalizacji obejmuje prawo, ekonomię (szczególnie na styku z socjologią i psychologią), biznes, marketing i finanse. Mam również sukcesy w tłumaczeniu artykułów specjalistycznych (mikrobiologia, szkolnictwo, ekonomia) oraz grono zadowolonych naukowców, których prace przyjmowane są do publikacji w zagranicznych pismach branżowych.

Pomimo prawie dwudziestu lat działalności nadal z ogromną przyjemnością wykonuję swoją pracę i codziennie uczę się czegoś nowego. W moim zawodzie bardzo lubię to, że często nie wiem, co przyniesie kolejny dzień. Tematy i zadania zmieniają się, co mobilizuje do wysiłku i nie pozwala na rutynę. W pracy z tłumaczeniami pisemnymi przykładam szczególną uwagę do precyzji i logiki wypowiedzi, a moja dociekliwość często prowadzi do ulepszeń w tekstach klientów.

Joanna Kowal

tłumacz przysięgły języka niemieckiego (TP/1688/05)

joanna@btcentrum.pl
tel: 501 051 730

Ukończyłam germanistykę na Uniwersytecie Wrocławskim. Tłumaczeniami zajmuję się od 1997 roku. Jako tłumacz przysięgły języka niemieckiego (od roku 2001) towarzyszyłam wielu polsko-niemieckim spółkom przy ich założeniu i rozwoju w Polsce. Moje zainteresowanie projektami i inwestycjami budowlanymi we Wrocławiu zaowocowało współpracą tłumaczeniową przy budowie wrocławskiego Aquaparku, a następnie pozwoliło mi na objęcie koordynacji tłumaczeniowej przy budowie Stadionu Wrocław w ramach współpracy z niemiecką firmą Max Bögl. W 2012 zasiliłam grono tłumaczy Prospect Business Services przy ul. Świdnickiej 19 we Wrocławiu, uczestnicząc następnie w jego przekształceniu w Biuro Tłumaczeń CENTRUM i stając się jego współwłaścicielem.

Uważam, iż mimo panującej tendencji do dehumanizacji biznesu, to właśnie kontakt z drugim człowiekiem jest tym, co wyznacza wartość naszej pracy. Szacunek, życzliwość, otwartość i uczciwość- to cechy mojego podejścia do klientów i partnerów biznesowych. Dokładność, doświadczenie, stałe dokształcanie i gotowość do realizacji trudnych zleceń – tym kieruję się podczas mojej pracy.